[West-Sahara] Een vraag aan de NOS

fwillems op antenna.nl fwillems op antenna.nl
Vr mei 13 11:38:23 CEST 2022

Een vraag aan de NOS

Geachte,

De NOS bracht afgelopen woensdag het volgende bericht :
De Nederlandse regering heeft nu zijn steun uitgesproken voor Marokko's
voorstel. Het autonomieplan wordt in de persverklaring omschreven als
"een serieuze en geloofwaardige bijdrage aan het door de VN-geleide
politieke proces".

Ik zoek de persverklaring hieromtrent van het Nederlandse ministerie.
Kunt u mij die verklaring door sturen, of een verwijzing er naar toe?
Als het gaat om een Marokkaanse persverklaring ontvang ik die ook graag.

met vriendelijke groet,

F. Willems
Stichting Zelfbeschikking West-Sahara