[West-Sahara] Fwd: Morgen, 10u: actie brain-storm mbt CJEU uitspraak Westelijke Sahara

Fennie Stavast fenniestavast2 op gmail.com
Wo Jun 9 14:24:31 CEST 2021

Dag Frank,

Morgen tussen 11.00 en 12.00 krijg ik mijn 2-wekelijkse dure prikken
(wijkverpleging). Maar vaak komen ze eerder... En na het spuiten moet de
wijkverpleegkundige nog een half uur wachten, of ik ook rare reacties
krijg... (gebeurde nog nooit, kan ze even rustig zitten...).
Dus morgenvroeg heb ik mijn hersens bij procedures rond m'n gezondheid.

Groet,
Fennie