[West-Sahara] Fwd: Morgen, 10u: actie brain-storm mbt CJEU uitspraak Westelijke Sahara

Frank Willems fwillems op antenna.nl
Wo Jun 9 13:32:43 CEST 2021

Als alternatief kan er een jitsi-meeting worden opgezet.
Aan jitsi kan je meedoen via een browser, of via de jitsi app
verkrijgbaar op de meeste app stores.
Zie
https://jitsi.org/
https://meet.jit.si/