[West-Sahara] contact F. Polisario

Frank Willems fwillems op antenna.nl
Vr Nov 27 13:07:21 CET 2020

Goedendag Dave, Stefanie en Anke,

Op het antwoord van het Ministerie van Buitenlandse Zaken op het verzoek
voor een onderhoud inzake de oorlogssituatie in West-Sahara, dat ik een
week geleden heb doorgestuurd namens de vertegenwoordiger van het Front
Polisario in Nederland, wordt nog gewacht.

Ik heb een aanvullende vraag. Het reisadvies voor Marokko en West-Sahara
van het ministerie van Buitenlandse Zaken is niet aangepast.
Waarom niet?

Hoogachtend,
F. Willems
Stichting Zelfbeschikking West-Sahara