[West-Sahara] opnieuw: ORAMALIA

Sjors Beenker sbeenker op yahoo.com
Do Dec 17 00:20:04 CET 2020

L.S.,
  aankomsttijd zou nu zijn 7u38. 7 maart tijdens de laatste lossing fotografeerde ik de Oramalia vanaf openbaar terrein en dat kan ik herhalen zonder tegemoetkoming in kosten, maar ik zie 't nut niet. Tankwagens die dadelijk visolie zouden laden kan ik bij vertrek door de poort niet onderscheiden van andere vrachtauto's.