[West-Sahara] Oramalia vandaag verwacht in Rotterdam om 15.12

fwillems op antenna.nl fwillems op antenna.nl
Za Nov 30 16:53:16 CET 2019

Dag Sjors,

Dank je wel. Een andere tracker is Marinetraffic.com en die verwacht de
aankomst op : 2019-12-02 10:00 LT (UTC +1)

https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:204384/mmsi:236112003/vessel:ORAMALIA

Ik doe mijn best omiedereen op de hoogte te houden maar moet er ook
tussenuit.

groetjes
Frank