[West-Sahara] Oramalia vandaag verwacht in Rotterdam om 15.12

Sjors Beenker sbeenker op yahoo.com
Ma Dec 2 22:53:49 CET 2019

We gaan wel lekker zo samen, niet Frank?!
Vanavond was er 'n meeting rond feminisme in 't nieuwe Law Lab deel v/d UvA Roeterseiland campus, waar ik Pola sprak. Zij reageerde enthousiast op mijn suggestie dat ik haar volgende keer zou CCen. Iets later -op de fiets- bedacht ik dat we in 'n volgend mailtje ook Harry van Bommel (die ik al diverse keren BCCde) kunnen CCen c.q. mailen met CC aan Voordewind. Per slot van rekening kennen die elkaar uit hun jaren samen in de 2e Kamer als BuZa woordvoerders en komt de meeste druk uit die kringen. Jij had in februari 2013 met Harry 'n onderhoud, hoe had je dat geregeld? (Ik herinner me dat ik hem vooraf tagde in mijn facebook foto's m.b.t. plundering in West Sahara om Harry te wijzen op visuele bewijzen).  Het schip ligt nu voor anker, hoe lang zou dat duren? Heb je ideeen voor vervolg aktie? Zit er nog beweging in 't Law Lab verhaal?
  Vrede, Sjors