[West-Sahara] besluit WOB verzoek import

fwillems op antenna.nl fwillems op antenna.nl
Di Apr 3 11:13:15 CEST 2018

Het WOB verzoek is gedaan door SOMO dat ook bezwaar heeft in gediend
tegen het besluit. De hoorzitting op bezwaar vindt op 11 april plaats.

Enkele vragen uit het Wob-verzoek zijn doorverwezen naar BuZa. Daarmee
is inmiddels een gesprek geweest om het Wob-verzoek toe te lichten en
vervolgens is toegezegd dat we de gevraagde informatie in twee
deelbesluiten zullen ontvangen. Het eerste deelbesluit, dat wil zeggen
een groot pdf-bestand met daarin veel zwartegemaakte zinnen,  is 29
maart ontvangen. Het tweede komt over 7 weken.

Informatie : L.deLeeuw op somo.nl