[West-Sahara] Fwd: Uw vraag aan Rijkswaterstaat 170512-000225

fwillems op antenna.nl fwillems op antenna.nl
Ma Sep 25 11:43:30 CEST 2017

Geen nieuws!

Op 12 mei heb ik aan de landelijke informatielijn van Rijkswaterstaat
gevraagd hoe dat nou zit met dat strooizout uit West-Sahara. De
antwoorden komen heel traag en zijn ontwijkend waardoor vervolgvragen
steeds weer nodig zijn. Toch zijn de antwoorden informatief.
RWS erkent dat de opbrengst van het zout ten goede moet komen aan de
oorspronkelijke bevolking. RWS controleert dat niet zelf en vertrouwd op
de verklaringen van de leverancier daarover. De vraag is nu wat die
leverancier dan heeft verklaard. Het antwoord laat weer op zich wachten..