[West-Sahara] strooizout uit Al Ajoen aangegeven als Marokkaans

Sjors Beenker sbeenker op yahoo.com
Vr mei 12 23:10:10 CEST 2017

Goed werk!
Kost veel tijd en energie, maar kan opleveren dat de instanties hun verantwoordelijkheid serieuzer gaan nemen.
"Het schip F. D. ANGELICA (IMO: 9668893) kwam *niet* rechtstreeks uit Al Ajoen maar is eerst naar Amerika geweest volgens de agent LBH group. Het is daarom niet waarschijnlijk dat er lading zoals strooizout is aangevoerd uit bezet gebied." zou ik anders formuleren, want 'the bible belt' kan ook kunstmest gebruiken, dus kan sprake zijn van "daarom is het waarschijnlijk dat er lading zoals strooizout is aangevoerd uit bezet gebied naar de VS als heler, hetgeen eveneens valt onder 'schending van de conventie van Geneve' (indien Polisario geen toestemming gaf, dan wel vruchtgebruik kreeg)". Vrede, Sjors