[West-Sahara] VPRO's Bureau Buitenland vanavond 20.00 uur

Cherif Hala saharaoccidental07 op gmail.com
Wo Mrt 29 16:31:30 CEST 2017

Hoi Frank,

Kan je deze tekst misschien beter maken.

Bedankt bijvoorbaat,

met vriendelijke groet
Sdiga

In het kader van de dialoog die het Front POLISARIO met de Europese
regeringen en  de Commissie van Buitenlandse Zaken, onderhoudt,  wil ik, de
vertegenwoordigester van POLISARIO FRONT in Nederland een gesprek
organiseren met de commissie voor Buitenlandse Zaken voor de heer Manuel
Devers, lid van de Polisario advocatenteam bij het proces Polisario- Raad .

Hij gaat met de commissie  de laatste uitspraak van het Europees Hof
betreft de vrijhandelsovereenkomst tussen EU en Marokko en de nog lopende
proces over de visserij akkoord tussen Europese Unie en Marokko komen
bespreken maar ook samen bekijken op welke manier kan Nederland de
uitspraak uitvoeren.

In afwachting van uw antwoord,

Hoogachtend,

Sdiga Settaf
Vertegenwoordiger van Front POLISARIO in Nederland