[West-Sahara] FW: KC10 T-235 NAF45 boven West-Sahara

fwillems op antenna.nl fwillems op antenna.nl
Ma Okt 24 10:14:33 CEST 2016

Geachte,

Mijn beleefde dank voor uw antwoord. Kunt u mij nog vertellen wat een
"diplomatieke clearance" is? De term is mij onbekend.
Is het verder mogelijk om mij te informeren over de nationaliteit van de
vluchtleiding die het toestel over West-Sahara heeft begeleid? Was dat
de Spaanse of de Marokkaanse vluchtleiding?

Hoogachtend,
F. Willems