[West-Sahara] Nederlandse wordt West-Sahara uitgezet

Sjors Beenker sbeenker op yahoo.com
Ma Jan 18 16:28:19 CET 2016

Dank je voor de info, Frank,ik chatte net naar Kirsten Meijer "Ter info Kirsten, de Nederlandse Kerime Sarai van Opijnen, de Zweedse Tove Liljeholm, de Poolse Dagmara Wojtanowicz en minimaal 10 Noren worden nu uitgezet uit Marokko omdat ze in bussen zaten richting West Sahara. Vrede, Sjors".
Op facebook zocht ik vergeefs naar jou (w schuilnaam), is dat jouw keus?Ik werk deze tijd op 3 verschillende netbookjes, maar ik denk dat ik ze alle 3 ga teruggeven. De jouwe bv in Maastricht, okay? Vrede, Sjors