[West-Sahara] 4467185 Re: 4444463 Re: 4439532 Re: 4413841 Rivolo cherrytomaten [#4444463] [#4444463] [#4444463] [#4467185]

Nicolien Zuijdgeest info op nicolien.com
Wo Apr 20 13:42:38 CEST 2016

Beste mensen,

Voor meer impact doe ik jullie de suggestie contact op te nemen met TV programma Keuringdienst van Waarde.

Hen is dit onderwerp op t lijf geschreven!

Groet,

Nicolien

Facilitator of change | Trainer | Arabist

Mobile: +31-6-25073508
Twitter: NicolienZ
www.nicolien.com

Mede mogelijk gemaakt dankzij mijn mobiele eenheid Eifoon.

Op 20 apr. 2016 om 12:36 heeft IPJET-International Platform of Jurists for East Timor <ipjet2 op gmail.com> het volgende geschreven:

Prachtig brief!
Groetjes,
Pedro

--
IPJET- International Platform of Jurists for East Timor
Secretariat: Gruttohoek 13