[West-Sahara] Nederlands leger naar Mali?

Liesbeth den Haan liesbethdenhaan op gmail.com
Do Jul 4 18:41:30 CEST 2013

Hi Frank

Echt een heel goed en goed gedocumenteerd verhaal  En nu maar hopen dat het wat uithaalt

Liesbeth

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 4 jul. 2013 om 16:46 heeft "Frank Willems" <fwillems op antenna.nl> het volgende geschreven: