[West-Sahara] Nederlands leger naar Mali?

Freddy Lap freddy op tomaatnet.nl
Do Jul 4 14:24:54 CEST 2013

Hallo  Frank,
Ik denk dat de mensen die op de lijst staan al geïnteresseerd zijn. Juist de
fracties die niet hierop staan, moeten -vlgs. mij-  dit soort informatie
ontvangen en op de momenten dat het in de kamer behandeld wordt en zij
(weer) niet thuis geven, kunnen zij er misschien aan herinnerd worden dat ze
hun huiswerk niet hebben gedaan.
Alle partijen hebben hun website en ik neem aan dat daarop ook de
emailadressen van de kamerleden van de 1e en 2e kamerfracties staan.
Ik vermoed dat ook hier weer grote multinationals bezig zijn met lobbyen om
maar geen roet in hun winsten  te laten gooien. dag
freddy

----- Original Message -----
From: "Frank Willems" <fwillems op antenna.nl>
To: "Freddy Lap" <freddy op tomaatnet.nl>
Cc: "Nieuws en discussie over West-Sahara" <west-sahara op ddh.nl>
Sent: Wednesday, July 03, 2013 7:58 PM
Subject: Re: [West-Sahara] Nederlands leger naar Mali?

Dag Freddy,

Berichten op deze discussielijst (west-sahara op ddh.nl) komen bij een aantal
kamerleden terecht omdat zij lid zijn van deze lijst. Maar zeker niet alle
kamerleden zijn lid en ook niet alle fracties.
De tekst kan natuurlijk wel doorgestuurd worden bijvoorbeeld aan de
kamerleden die zich bezig houden met defensie en buitenlandse zaken. Ik
zal nog een paar verbeteringen aanbrengen en de tekst doorsturen. Als je
suggesties hebt, wie belangstelling kan hebben, hoor ik die graag.

met vriendelijk groet,
Frank