[Vredeslijst] Oorlog is een misdaad tegen de mensheid!

Rik Min r.min op hetnet.nl
Di Feb 2 12:11:16 CET 2016

Beste mensen van PAX

Omdat jullie de verkeerde analyses maken en de verkeerde groepen en media
steunen - en de goede mensen met hun goede bedoelingen niet steunen - zijn
jullie zelf medeplichtig aan al deze oorlogen in Syrie, Oekraine,
Joegoslavie, Libie, etc...

Rik Min, vredesaktivist
Schopmanlanden 22
7542 CN Enschede
http://rikmin.nl/Rik/cv.html
(mijn politieke CV)

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Vredeslijst [mailto:vredeslijst-bounces op ddh.nl] Namens
vredesnieuws op vredesmedia.nl
Verzonden: dinsdag 2 februari 2016 10:09
Aan: vredeslijst op ddh.nl
Onderwerp: [Vredeslijst] Oorlog is een misdaad tegen de mensheid!

"Oorlog is een misdaad tegen de mensheid. Daarom verzet ik mij tegen elke
vorm van oorlog en zal ik mij inzetten er aan bij te dragen dat de oorzaken
worden weggenomen."
Is dit ook jouw ding en wil je in actie komen, dan zal Vredesbeweging Pais
je steunen. Maak je bekend bij info op vredesbeweging.nl en je hoort meer.

Vredesbeweging Pais

Dit bericht wordt verspreid via het VredesNieuws-systeem.