[Vredeslijst] Antwoorden: Vredeslijst Verzamelmail, Volume 45, Nummer 9

Boyd Noorda (privé-adres: zie sociamedia.nl) mailinglists-out op sociamedia.nl
Ma Sep 16 13:07:08 CEST 2013

Beste Ali,

> Onde3rstaand bericht  ga ik niet helemaal lezen omdat het in het Engels
> is. Ik zou het wel kunnen , maar hetkost me teveel tijd. Graag voortaan
> alle berichten(ook) in het Nederlands.

Ik kan me voorstellen dat het lastig is engels te lezen. Maar voor
de goede orde: het is zeker wel toegestaan engelse berichten te
posten op de Vredeslijst.

Je kunt echt niet verwachten dat iedereen engelstalig nieuws of
engelstalige artikelen eerst gaat vertalen. Dat kost ook (nog veel
meer) tijd en als we dat zouden eisen, zou dat gewoon niet gepost
worden op de lijst en lopen we die info mis.

Kortom: als je er de tijd niet voor hebt, sla het gewoon over en/of
druk op 'delete'.

Aanvullend nog een tip: je bent nu geabonneerd op de verzamelmail
van de Vredeslijst. Waarschijnlijk is het handiger gewoon elk
bericht appart te ontvangen. Zo veel berichten komen er niet via de
Vredeslijst en je kunt dan ook een bericht waar je geen behoefte aan
hebt apart wissen. Je kunt e.e.a. instellen via de website, zie het
bericht 'reminder' dat Mailman elke 1e van de maand stuurt.

Met vriendelijke groet,
Boyd Noorda
beheer Vredeslijst