[Vredeslijst] woensdag demo tegen militaire interventie Syrië

kees op amok.antenna.nl kees op amok.antenna.nl
Wo Sep 4 17:14:17 CEST 2013

Ik vind wel dat deze Georges Sabra op een punt gelijk heeft. Het staat mij
ook tegen om samen met Assad-aanhangers te demonstreren. Ik vind
eigenlijk dat een eventueel comité tegen westerse interventie in Syrië als een
uitgangspunt zou moeten hebben dat verzet tegen het regime
gerechtvaardigd is en wat mij betreft dat we ook solidair zijn met het
geweldloze verzet. Het militaire verzet heb ik wel problemen mee, omdat het
volgens mij steeds meer wordt overheerst door jihadisten en lokale sterke
mannen. Het aanvankelijke volksverzet is deels getransformeerd tot een
sektarische burgeroorlog.
Kees.

VD AMOK
Obrechtstraat 43