[Vredeslijst] FW: [nieuwsbrief] Facebookpagina tegen PVV-regering

~ Aurora ~ auromundo op hotmail.com
Ma Aug 2 23:08:15 CEST 2010

Beste allen,
SVP doorsturen binnen jullie eigen netwerken!
(Ik ben het ook alleen aan het doorsturen - dus voor nader info, zie e-mail adres van Nederland Bekent Kleur hieronder)
Groetjes,
Aurora