[Plenair] Aankondigingsbrief van dDH

Caspar ten Dam caspartendam op hotmail.com
Zo Sep 7 18:18:46 CEST 2014

Beste Gerrit Frijstein,

Namens Politiek Comite 'Stari Most' (PCSM) ben ik aangesloten bij de dDH mailinglijst,
en maakte tot recentelijk ook gebruik van de Joegomail service.

Maar verder zijn wij niet direkt betrokken bij dDH, noch hebben wij daar een website in beheer.

Wij kenden Boyd met name via Socia Media, sinds eind jaren '90.
Hij hielp ook vaak mee met het geluid bij de jaarlijkse Srebrenica herdenking in Den Haag.

Enfin, ik moet nog nagaan of ik namens PCSM dien deel te nemen aan de plenaire vergadering.
Aangezien ikzelf geen kundige ICTer ben, betwijfel ik ook of het zin heeft om deel te nemen aan het nieuwe dDH bestuur.

Maar ik wens wel graag op een of andere manier betrokken te blijven. In welke vorm wordt wellicht later duidelijk.

Met vriendelijke groet,

drs. Caspar ten Dam, politicoloog, conflict analist

Ververstraat 27 E, 2312 LR Leiden  Tel. 06-3609 2780
http://sites.google.com/site/tristansolutions
http://www.ethnogeopolitics.org
http://www.starimost.nl