[Duurzaamlijst] Fwd: SSI-2012 [geurt op nederlandduurzaam.nl]

Omslag omslag op omslag.nl
Do Nov 29 13:09:55 CET 2012

Op 29-11-12 12:24:14 schreef geurt van de kerk:

De nieuwe update, SSI-2012, is on-line!

Hierbij laat ik u weten (zie bijlage) dat vandaag de nieuwe
editie van de
Sustainable Society Index, SSI-2012, is verschenen. U kunt
die bekijken en
downloaden op onze website www.ssfindex.com.

De SSI laat in een oogopslag het niveau van wellbeing en
van duurzaamheid
zien in niet minder dan 151 landen, samen ruim 99% van de
wereldbevolking,
waaronder Nederland.

Kijk hoe uw eigen land ervoor staat, vergelijk de
uitkomsten met die van
andere landen, bekijk de ontwikkelingen in de tijd. En
bovenal, gebruik de
informatie om mee te werken aan het versterken van de
ontwikkeling naar
duurzaamheid.

Ik ben graag bereid u nadere informatie te verstrekken en
zie uw vragen en
opmerkingen tegemoet.

Vriendelijke groet,

Geurt van de Kerk
geurt.vandekerk op ssfindex.com
Sustainable Society Foundation
  <http://www.ssfindex.com> www.ssfindex.com

--

-- Lees ZOZ - tijdschrift voor doen-denkers.
Omslag - Werkplaats voor Duurzame Ontwikkeling